شارك في فيسبوك شارك في تويتر شارك في واتساب

بیمارستان ها و همه مراکز بهداشتی در اسنیورت 2021

05/09/2023 مناطق و شهرداریهای ترکیه 1548 بیمارستان ها و همه مراکز بهداشتی در اسنیورت 2021

عناوین مقاله

بیمارستان های اسنیورت از خدمات بهداشتی ممتازی برخوردارند، و خدمات بهداشتی را در بالاترین سطح به شهروندان ترکیه و اتباع مقیم ارائه می دهند، بنا بر این، در هر محله یک مرکز بهداشتی مخصوص همان محله وجود دارد که معمولا مرکز بهداشتی خانواده نامیده می شود، و تنها افرادی که در اداره ثبت احوال این منطقه ثبت شده اند قادر به استفاده از این مراکز هستند.

همچنین، علاوه بر 11 بیمارستان خصوصی که در همه محله های این منطقه بخش شده اند، اسنیورت شامل 13 بیمارستان و 13 مرکز بهداشتی می شود، لذا، منطقه اسنیورت از نظر مؤسسات بهداشتی غنی ترین مناطق استانبول محسوب می شود، دلیل این امر تراکم زیاد جمعیت در این منطقه می باشد، در این منطقه نیز مراکز و درمانگاه های عربی وجود دارد که شامل همه تخصص های پزشکی هستند.

مهمترین بیمارستان ها در منطقه اسنیورت:

بیمارستان دولتی اسنیورت (نجمی کادی اوغلو):

ساخت این بیمارستان که در سال 2005 آغاز شد پس از 3 سال به پایان رسید، و در سال 2008 آماده خدمت رسانی شد. بیمارستان دولتی اسنیورت در سه ساختمان ساخته شد، این بیمارستان در حال آفزایش خدمات خود می باشد. واحدی که دومین "مرکز مراقبت تسکینی" بزرگ در سمت اروپائی إستانبول محسوب می شود در محوطه بیمارستان دولتی اسنیورت "نجمی کادی اوغلو" افتتاح شد. در این مرکز که ظرفیت آن 40 تخت می باشد، 3 پزشک شامل یک متخصص مسئول، 11 پرستار، یک متخصص تغذیه، متخصصین اجتماعی، روان شناسان و تعدادی دیگر از کارکنان بهداشتی کمک کننده در این بیمارستان کار می کنند.

بیمارستان Doğa در اسنیورت:

بیمارستان Doğa خدمات خود را از طریق اولین شعبه خود در اسنیورت ارائه می دهد ، که یکی از پر جمعیت ترین مناطق استانبول می باشد ، این بیمارستان خدمات بهداشتی با کیفیت بالا و راه حل های اقتصادی را ارائه می دهد . این بیمارستان به دلیل کسب موفقیت در یک مدت کوتاه از طریق ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت بالا توجه همه را به خود جلب کرده است. بیمارستان Doğa که ظرفیت آن 81 تخت است خدمات بهداشتی مطمئنی را با کادر مدرن و پویای خود فراهم می کند.

بیمارستان ریاپ در اسنیورت:

بیمارستان ریاپ إستانبول به قصد ارائه بهترین خدمات بهداشتی به مردم، در اکتوبر 2016 کار خود را در اسنیورت با توجه به سهولت انتقال بیماران ترک و خارجی آغاز کرده است،

ساختمان بیمارستان ریاپ إستانبول با همکاری دانشگاه روملی إستانبول به عنوان یک بیمارستان دانشگاهی مطابق با استاندارهای خدمات بهداشتی، ویژگی های فیزیکی، سایت دستگاه های پزشکی و تجهیزات فنی طراحی شد.

ساختار افقی بیمارستان که در یک ساختمان 12 طبقه ای و با ظرفیت 250 ماشین در فضای سرپوشیده به مساحت 35000 متر مربع ساخته شد، دسترسی آسان به همه خدمات را به ویژه تشخیص و درمان بیماران سرپائی فراهم می کند.

این بیمارستان به ظرفیت کلی 275 تخت رسیده است، و شامل 4 واحد CIP و 21 واحد  VIP ، 148 اتاق مخصوص بيماران ، 77 تخت براى مراقبت ويژه می شود . 11 اتاق عمل با مدرنترين دستگاه ها مجهز شد. برای جلوگیری از خطر سرایت بیماری ها در اتاق های بیماران که با کف و دیوارپوش آنتى باكتريال پوشیده شد ، هیچ گونه اثاثیه روی کیف گذاشته نمی شود . اتاق های بیماران مانند کل بیمارستان 100 % تهویه می شود که با سیستم فن کویل مجهز شده که با هوای پاک تغذیه می شود .

بیمارستان ریاپ در استانبول در همه شعب خدمات خود را به عنوان یک بیمارستان عمومی ارائه می دهد ، و شامل بخش های مهمی می شود از جمله سرطان ، درمان سرطان با تشعشع ، لقاح آزمایشگاهی (IVF) ، جراحی قلب و عروق (CVC) ، زیبائی ، جراحی های ترمیمی و پلاستیک ، همچنین بیماری های داخلی ، جراحی عمومی ، بخش مراقبت های ویژه ، بخش مراقبت های ویژه عروق کرونر ، بخش مراقبت از نوزادان و غیره .

بیمارستان خصوصی اسنجان در اسنیورت:

در سال 2011 در فاضی به مساحت 14759 متر مربع تاسیس شد، و در نوامبر 2013 شروع به پذیرش بیماران کرده است، دارای 52 پزشک متخصص در سایر رشته های پزشکی و 27 واحد پزشکی برای سایر مشکلات بهداشتی می باشد.

این بیمارستان خدمات مراقبت های بهداشتی خود را از طریق کادر پزشکی خود که شامل 410 کارمند ارائه می دهد. علاوه بر بخش های مراقبت های ویژه، 4 اتاق عمل، اتاق زایمان مدرن، آزمایشگاه های بیوشیمی، آزمایشگاه های میکروبیولوژی، بخش های زیبائی پزشکی، رادیولوژی، و خدمات اورژانس و امبولانسی که خدمات را به صورت 24 ساعت شبانه روز فراهم می کنند، این بیمارستان دارای 108 تخت نیز می باشد.

بیمارستان خصوصی مدیکال ترک در اسنیورت:

یکی از مهمترین بیمارستان های خصوصی در منطقه اسنیورت می باشد، گروه بیمارستان های مدیکال بارک در سال 1995 فعالیت های خود را در زمینه کارهای بیمارستانی در ترکیه بروز داد. این مجموعه خدمات خود را در استان های متعدد در ترکیه از طریق 19 مرکز خدمات پزشکی شامل 15 بیمارستان، 2 مجتمع پزشکی و 2 مرکز بهداشتی ارائه می دهد. جراحی پلاستیک، بیماری های اطفال، بیماری های پوستی، جراحی مجاری ادرار، بیماری های داخلی، بیماری های گوش ؛ حلق وبینی ، بیماری های قلبی ، جراحی عمومی ، جراحی قلب و عروق، فیزیوتراپی ، توانپخشی ، بیماری های گوارشی ، بیماری های اعصاب، بیماری های غدد درون ریز ، بخش رادیولوژی ، جراحی قفسه سینه ، بخش بیهوشی، بخش آمبولانس ، جراحی اعصاب، بیماری های چشم ، بیماری های زنان و زایمان و جراحی اطفال از مهمترین تخصص های پزشکی در این بیمارستان هستند.

مهمترین پروژه های املاک در اسنیورت:

https://damasturk.com/pe/property-for-sale/istanbul/esenyurt

 

منابع: trhastane + evernesttr

ویرایش: damasturk

ادامه مطلب اقرأ أقل

پروژه های برجسته

شروع می شود از

$ 314.400

شروع می شود از

$ 83.000
پروژه های بیشتر

مشاوره فوری املاک و مستغلات

+90 555 160 50 00