شارك في فيسبوك شارك في تويتر شارك في واتساب

ویلاهای فروشی در بورسا 2021

25/03/2022 سرمایه گذاری در ترکیه 310 ویلاهای فروشی در بورسا 2021

عناوین مقاله

بورسا که مشرف به دریای مرمره است یکی از مهمترین و جالبترین مناطق ترکیه محسوب می سود، همچنین این منطقه یکی از مهمترین مناطق توریستی در ترکیه شمرده می شود، با توجه به فرصت هایی که بورسا فراهم می کند این منطقه در اکثر سال درهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز می کند. در بورسا بسیاری از مناطق تفریح و سرگرمی وجود دارد. با توجه به طبیعت سبز و پیشرفت عمرانی آن، شهر بورسا به یک مرکز جذب قدرمتندی برای سرمایه گذاران خارجی که مایل به سرمایه گذاری املاک در ترکیه هستند تبدیل شد، و از این طریق به یک رقیب قدرمتندی در زمینه سرمایه گذاری در ترکیه تبدیل گردید.

بازگشت به زندگی در سیستم ویلاها در بورسا:

خانه های مستقل و باغ های مربوط به آنها برای هزاران سال پر استفاده ترین انواع مسکن بود. و با آفزایش تراکم جمعیت، مردم ناچار به روآوری به مجتمع های مسکونی شده اند، زیرا خدمات و زیرساخت های پیشرفته محدود به آن است. ولی این وضعیت به سرعت تغییر پیدا کرد و تمایل به زندگی در یک مسکن مستقل به یک نیاز و در عین حال یک ضرورت به ویژه پس از توسعه چشمگیر سیستم خدماتی در مناطق ویلائی و استراحت گاه های تفریحی در بورسا تبدیل شد. امروزه، سیستم ویلائی با یک باغ اختصاصی نزدیک به سطح زمین و بر مساحت مشخص مجاور بیشتر مناسب طبیعت انسان است.

ویژگی های ویلاهای فروشی در بورسا:

شهر بورسا شاهد توسعه عمرانی بوده است به ویژه در پروژه های ویلائی که با طراحی بسیار مدرن متمایز می شود و در ساخت آن از سنگ و صنایع چوپی با هم استفاده می شود که آن را جذابتر می کند. هر ویلا دارای یک استخر اختصاصی است، و همچنین هر ویلا دارای چندین اتاق می باشد و دارای متراژهای گوناگونی است که با توجه به ویژگی های مورد نظر متفاوت است. معمولا اتاق نشیمن در طبقه همکف ویلا قرار دارد، و به طور مستقیم بوسیله درهای شیشه ای بزرگ به باغ اختصاصی باز می شود. استخر شنای اختصاصی در هر ویلا که با باغ و طبقه همکف به صورت یکپارچه ادغام می شود یک فضای ایده آلی را برای کاهش خستگی روز ایجاد می کند. همچنین، اتاق های خواب به صورت زیبا طراحی شد که آن را به جای ایده آلی برای خواب تبدیل می کند، همچنین، آشپزخانه ها به صورت مدرن طراحی شده اند که در آنها از چوپ، گرانیت و مرمریت استفاده می شود و این امر به آشپزخانه ها نمای مدرن و زیبا را می بخشد.

امروزه، ساخت و ساز مدرن سیستم ویلاها به تمام جزئیات مدرن مورد نیاز از قسمت بیرونی ویلا تا محیط آن ، طراحی های داخلی و چیدمان باغ توجه کرده است، همه این موارد یک رویکرد طراحی بسیار هماهنگ را منکس می کند.

مهمترین مناطق تفریحی و سرگرمی در بورسا:

بورسا که به نام بورسای سبز نیز معروف است و با طبیعت شگفت انگیز، جنگل های انبوه، چشمه های فراوان و آب و هوای معتدل خود متمایز می شود، همیشه یک گزینه آماده برای کسانی که مایل به خرید املاک در ترکیه هستند بوده است.

1- منطقه نیلوفر:

این مکانه جایگاه مهمی در بورسا دارد، و در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری ثبت کرده است، نیلوفر با ارتفاعاتی در حدود 125 متر از شطح دریا متمایز می شود، همچنین این منطقه بسیاری از مناطق تفریحی، گردشگاه ها در بر میگیرد، همچنین فضاهای سبز و چشمه ها در آن فراوان است. علاوه بر آن، تعدادی از فروشگاه های تجاری مارک های معروف در آن قرار دارند. همه این موارد شهر نیلوفر را به یک مقصدی مهمی برای دوستداران خرید ویلاها در بورسا تبدیل کرده است.

2- منطقه قاضی عثمان:

منطقه قاضی عثمان بزرگترین منطقه مرکزی در بورسا می باشد که با نام بنیانگذار امپراتوری عثمانی نامگذاری شده است، این منطقه پر از مکان های تارخی است. منطقه قاضی عثمان یک منطقه محبوب برای کسانی که مایل به خرید ویلاهای فروشی در بورسا هستند محسوب می شود، زیرا منطقه قاضی عثمان با دشت های حاصلخیز و طبیعت زیبای خود متمایز می شود، همچنین قاضی عثمان به چشمه های گرم و درمانی خود، کوه اولوداغ و بسیاری از گردشگاه ها معروف است، علاوه بر آن، این منطقه دارای بسیاری از مراکز خرید، مراکز فرهنگ و جوانان، سینماها و بسیاری از خدمات دیگر است.

3- منطقه مودانیا:

مودانیا چهارمین شهر بزرگ بورسا محسوب می شود، در فاضله 39 کیلومتری شمال غرب شهر بورسا واقع می شود، و دارای چشم انداز متمایز به دریای مرمره است، و یکی از دروازه های بورسا به دریا محسوب می شود، همچنین با بسیاری از جنگل ها و ارتفاعات احاطه شده است و با هوای پاک خود متمایز می شود که سومین منطقه غنی از اکسیژن در جهان شمرده می شود. همه این موارد منطقه مودانیا را یک منطقه تفریحی ستاره دار تبدیل کرده است.

منابع: Bursa belediyesi, eksper, Gazi Osman belediyesi
ویرایش: damasturk

 

پروژه های برجسته

شروع می شود از

$ 314.000

شروع می شود از

$ 83.000
پروژه های بیشتر

مشاوره فوری املاک و مستغلات

+90 555 160 50 00
whatsapp-icon