شارك في فيسبوك شارك في تويتر شارك في واتساب

دانشگاه ها و مدارس در منطقه اسنیورت 2021

05/09/2023 مناطق و شهرداریهای ترکیه 2759 دانشگاه ها و مدارس در منطقه اسنیورت 2021

عناوین مقاله

علاوه بر مجتمع های مسکونی و برج های مسکونی مجلل، منطقه اسنیورت با مراکز آموزشی و مدارس متمایز می شود که خدمات آموزش در اسنیورت را با کیفیت بالا ارائه می دهند، علاوه بر آن، سطح معیشت در این منطقه مناسب دانشجویان و خانواده ها می باشد، زیرا هزینه های تحصیل، سکونت و حمل و نقل در مقایسه با مناطق دیگر پائین است.

دانشگاه اسنیورت إستانبول و مزایای آن:

İstanbul-Esenyurt-Üniversitesi | DAMAS TÜRK Real Estate

دانشگاه اسنیورت یکی از بهترین دانشگاه های خصوصی در إستانبول و کم هزینه ترین آنها از نظر هزینه های تحصیلی محسوب می شود. این دانشگاه میزبان دانشجویان بیش از 25 کشور می باشد، علاوه بر این، این دانشگاه شامل 4 دانشکده و دو مدرسه برای تحصیلات تکمیلی می شود، همچنین دارای یک مدرسه بهداشت حرفه ای ، 3 کالج و دو مرکز تحقیقاتی و کاربردی است . در کنار زبان ترکی برای تعدادی از رشته ها، دانشگاه إستانبول در منطقه اسنیورت زبان انگلیسی را به عنوان زبان اصلی آموزش در نظر می گیرد.

امکانات موجود در دانشگاه اسنیورت:

دانشگاه اسنیورت بسیاری از امکانات آموزشی و اتاق های تفریحی را فراهم می کند که مطابق با استانداردهای کیفیت آموزش دانشگاهی در ترکیه می باشد.

خوابگاه ها:

دانشگاه اسنیورت شامل یک خوابگاه دانشجوئی مجهز و نزدیک به ساختمان دانشگاه است که همه نیازهای دانشجویان را برآورده می کند .

مراکز ورزشی:

علاوه بر سالن های رقص و تئاتر ، دانشگاه اسنیورت شامل تعدادی از واحدهای مختلف می شود که همه فعالیت های اجتماعی مانند فوتبال و باسکتبال را پوشش می دهد .

همچنین، تعدادی از آزمایشگاه های مجهز با فنآوری های مدرن وجود دارد که همه نیازهای دانشجویان را برآوده می کند و به آنها کمک می کند مانند:

کارگاه های کامپیوتر، آزمایشگاه کمک های اولیه ، آزمایشگاه آناتومی ، آزمایشگاه میکروبیولوژی و آزمایشگاه های خون .

مدارس در اسنیورت:

اسنیورت شامل تعدادی زیادی از مدارس دولتی و خصوصی و مراکز آموزشی می شود که به 148 مدرسه آموزشی می رسد، مدارس دولتی ترکیه برای اتباع خارجی رایگان است، و زبان ترکی زبان آموزش در آنها می باشد، در مقطع راهنمائی و متوسطه زبان های اضافی دیگر مانند انگلیسی ، عربی و فرانسوی وجود دارد ، مدارس زیر از مهمترین مدارس در اسنیورت هستند:

دبیرستان امام نقيب اوغلو (امامان و مبلغان) در اسنیورت:

یکی از مدارس دبیرستان امامان و مبلغان در ترکیه می باشد که محصل در آن حدیث و قرآن را در کنار برنامه درسی عمومی آناتولی یاد می گیرند. دانشجو پس از فارغ التحصیلی از این مدرسه می تواند به همه دانشگاه های ترکیه ملحق شود.

خانواده هایی که دوست دارند فرزندان خود در یک فضائی تا حدودی محافظه کار آموزش ببینند به این مدارس رو می آورند، زیرا در این مدرسه دختران و پسران از هم جدا هستند، همچنین معلمین در این مدرسه محافظه کار هستند.

مدرسه راهنمائی شهدا در اسنیورت:

یکی از مهمترین مدارس راهنمائی دولتی در این منطقه محسوب می شود که به آموزش زبان ها توجه زیادی دارد.

 دبیرستان حرفه ای سلطان محمد فاتح در اسنیورت:

یکی از دبیرستان های هنری حرفه ای آناتولی می باشد.

دبستان یونس امره در اسنیورت:

یکی از دبستان های اسنیورت می باشه که با مرکز این منطقه حوالی 500 متر فاصله دارد، و به راحتی با اتوبوس های شهرداری و مینی بوس ها می توان به آن رسید .

معروفترین و بهترین مدارس عربی در اسنیورت:

این منطقه شامل تعدادی از مدارس عربی و بین المللی می باشد از جمله:

مدارس بین المللی الاقصی در اسنیورت:

دارای برنامه درسی عربی کشور یمن است که به قرآن کریم توجه دارد، و یکی از نخستین مدارسی محسوب می شود که برنامه درسی کشور یمن را از سال 2017 تدریس می کند. اما برنامه آمریکائی مدرسه الاقصی در شعبه بیلیک دوزو امسال 2021 تاسیس شده است، و برنامه ماکروهیل را اجرا می کند و دارای گواهی "پیشرفته" می باشد، و از  نظر قیمت از جمله مدارس معتدل محسوب می شود ، و معلمین خود را با دقت انتخاب می کند .

مدارس بین المللی احسان در اسنیورت:

از دو سال (2019- 2020) فعالیت خود را آغاز کرده است، و در این مدت شایستگی خود را ثابت کرده است، این مدرسه برنامه درسی آمریکائی را مد نظر دارد و دارای گواهی بین المللی از مؤسسه "ادفانسد" می باشد، کتاب های درسی شرکت میکروهیل را در کار خود قرار می دهد.

مدرسه ممتازان در اسنیورت:

یکی از مهمترین مدارس عربی در منطقه اسنیورت می باشد که در جولای 2014 تاسیس شد.

علاوه بر بسیاری از مدارس عربی و بین المللی که گزینه های آموزشی ممتازی را ارائه می دهند معروفترین آنها را ذکر می کنیم:

مدرسه سودانی البواسل:

مدرسه عراقی حکمت در اسنیورت:

مدرسه لبنانی المواکب با برنامه انگلیسی در اسنیورت:

مدرسه بین المللی روملی با برنامه آمریکائی در اسنیورت:

همچنین، ساکنان این منطقه می توانند در یکی از مدارس خصوصی ترکی در اسنیورت ثبت نام کنند ، زیرا منطقه اسنیورت یک منطقه غنی از مدارس خصوصی ترکی با ماهیت اسلامی است که از دانش آموزان مسلمان با آغوش باز استقبال می کنند از جمله:

مدارس شینار در اسنیورت:

شامل سه مقطع آموزشی (دبستان، راهنمائی، دبیرستان) می شود. در برنامه درسی این مدرسه فعالیت هایی مانند (فوتبال، موسیقی، رباتیک و غیره) وجود دارد، زبان ترکی زبان اصلی آموزش است علاوه بر آن هفتگی 8 کلاس زبان انگلیسی وجود دارد که توسط یک معلم انگلیسی زبان تدریس می شود، این مدرسه یک شعبه در منطقه باشاک شهیر و یک شعبه دیگر در باغجیلار دارد.

 

مهمترین پروژه های املاک در اسنیورت:

https://damasturk.com/pe/property-for-sale/istanbul/esenyurt

 

منابع: Wikipedia + nahdi + neredeoku
ویرایش: damasturk

 

ادامه مطلب اقرأ أقل

پروژه های برجسته

شروع می شود از

$ 314.000

شروع می شود از

$ 83.000
پروژه های بیشتر

مشاوره فوری املاک و مستغلات

+90 555 160 50 00