شارك في فيسبوك شارك في تويتر شارك في واتساب

مکانهای گردشگری و تفریحی در اسنیورت 2021

05/09/2023 مناطق و شهرداریهای ترکیه 5649 مکانهای گردشگری و تفریحی در اسنیورت 2021

عناوین مقاله

منطقه اسنیورت با فضاهای سبز وسیع و جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوع خود متمایز می شود، که ده ها مکان زیبا در اسنیورت وجود دارد که می توان از آنها بازدید کرد. در اسنیورت دریا یا دریاچه ای وجود ندارد ولی بسیار نزدیک به ساحل بویوک چکمجه است که طول آن 26 کیلومتر است و 3.5% از مساحت استانبول را تشکیل می دهد . این منطقه شامل بیش از 60 پارک برای کودکان  و10 پارک بسیار بزرگ می شود که به عنوان جای نفس کشیدن مهم برای ساکنان آن محسوب می شود . از میدان بسیار وسیع اسنیورت که معروفترین جاذبه های این شهر است شروع می کنیم.

در کناره های میدان رستوران ها و مغازه های عربی و غربی توزیع می شود، واقعا احساس می کنید که به یک کشور عربی سفر کردید ، زیرا این میدان تا حد زیاد شبیه خیابان های برخی از شهرهای عربی است ، و در آن مغازه های تجاری و بازارهای عربی مانند "مرکز خرید شامنا" و مرکز خرید "خانواده" قرار دارند .

مهمترین جاذبه های گردشگری در اسنیورت:

پارک رجب طیب اردوغان در اسنیورت:

Recep Tayyip Erdoğan PARKI | DAMAS TÜRK Real Estate

پارک رجب طیب اردوغان در نامق کمال محلسی در منطقه اسنیورت واقع می شود، این پارک یکی از بزرگترین پارک ها در این منطقه است.

این پارک روی زمینی بسیار وسیع ایجاد شده است که در آن طبیعت، زمین بازی های کودکان، حوضچه ها، مسیرهای پیاده روی طولانی، باغ های زینتی، آبشار ها و انواع گوناگون گیاهان و درختان با هم آمیخته می شوند.

 پارک رجب طیب اردوغان که توسط شهرداری اسنیورت بازسازی شد مورد توجه خانواده های دارای کودکان و جوانان به ویژه در آب و هوای مناسب قرار می گیرد. همچنین ورورد به پارک رجب طیب اردوغان مجانی بوده و در هفت روز هفته برای بازدیدکنندگان باز می باشد.

مرکز فرهنگ و هنر در اسنیورت:

مرکز فرهنگی شهرداری اسنیورت در Üçevler Mahallesi واقع می شود، آن بزرگترین مرکز فرهنگی هنری در Esenyurt است.

در مرکز فرهنگی شهرداری اسنیورت سمینارها ، جشن های موسیقی ، تئاتر بزرگسالان و کودکان، نمایشگا ها و فعالیت های سینمائی برگزار می شود .

برای دریافت اطلاعات کامل از جدول رویداد های فعلی مرکز فرهنگی در شهرداری اسنیورت و قیمت بلیت های فعالیت ها، می توانید از سایت رسمی مرکز فرهنگی و هنری بازدید کنید.

 پارک آبی آکوا دلفین در اسنیورت:

Aqua Dolphin در منطقه Esenkent اسنیورت قرار دارد ، این پارک بزرگترین پارک آبی در استانبول است.

آکوا دلفین شامل سرسره ها و استخرهای شنای لذت بخش می شود که نه تنها مورد توجه ساکنان اسنیورت بلکه همه ساکنان استانبول و مسافران داخلی و خارجی به استانبول قرار می گیرد.

میانگین هزینه ورود به پارک آبی آکوا دلفین 55-45 لیر ترکیه برای زنان، 70-60 لیر ترکیه برای مردان و30 لیر ترکیه برای کودکان است، ورود کودکان زیر 4 سال رایگان می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از مناطقی که آکوا دلفین خدمات حمل و نقل مجانی را برای آنها ارائه می دهد می توانید به سایت رسمی این پارک مراجعت کنید .

مرکز گرما درمانی اسنیورت:

مرکز گرما درمانی در محله اتاترک واقع می شود و عبارت از یک تاسیسات گردشگری است که به بهبود  کمر درد ، پشت درد و بیماریهای مفاصل و روماتیسم معروف است .

در آنجا ، بیماران با آب گرم و غنی از مواد معدنی بهبود می یابند ، این آب به صورت مثبت بر سیستم ایمنی بدن ، ساخت وساز ، سیستم قلب و عروق ، کلیه ها ، مجاری ادراری و دستگاه گوارش اثر می گذارد

این مرکز نیز گزینه درمان یک پارچه را ارائه می دهد، که مرکز گرما درمانی و درمان شامل نزدیک به 20 بار از آب های معدنی بیشتر از آب های گرم معمولی می شود.

این مکان که حاوی یک حمام سنتی، سونا، اتاق بخار، اتاق ورزش، استخر برای معلولین، یک حمام گلی و یک اتاق ماساژ می باشد با سیستم رزرو کار می کند.

میانگین هزینه استخر گرم، حمام ترکی و سونا 30 لیر ترکیه می باشد، میانگین هزینه حمام شنای گرم، حمام سونا و حمام گلی 60 لیر ترکیه است، و میانگین هزینه حمام شنای گرم ، سونا ، حمام و ماساي 80 لیر ترکیه است .

با پرداخت این مبالغ می توانید برای دو ساعت از خدمات مورد نظر استفاده کنید.

مرکز گرما درمانی خدمات خود را هر روز از ساعة 10:00 تا ساعة 21:00 ارائه می دهد.

مرکز خرید توریوم در اسنیورت:

مرکز خرید توریوم در Turgut Özal Mahallesi در منطقه اسنیورت قرار دارد، و از ساعت 10:00 تا 22:00 خدمترسانی می کند.

علاوه بر مکان مخصوص اجرای کنسرت های موسیقی و نمایشگاه ها، ومکان داخلی مخصوص ورزش های زمستانی، این مرکز شامل مغازه ها مانند لباس فروشی ها، فنآوری، کتاب خانه ها، رستوران ها، کافه ها و مغازه های بوتیک و لوازم جانبی می شود.

 Snowpark پارک برفی:

یک مکان سرپوشیده برای ورزش های زمشتانی است که در Torium AVM اسنیورت قرار دارد، از ساعة 12:00 الی 22:00 در روزهای هفته و از 11:00 الی 22:00 در تعطیلات اخر هفته باز می باشد.

Snowpark به شما این فرصت را می دهد که از برف واسکی در این شهر لذت ببرید و در همه فصل ها ورزش های زمستانی را انجام دهید. در این مجتمع برفی کلاس های اسکی و اسکی روی یخ را ارائه می شود که میانگین هزینه آن بین 150 الی 450 لیر ترکیه متفاوت است.

در پارک برفی فعالیت های مختلف برای کودکان و بزرگسالان تنظیم می شود، و وسایل مورئ نیاز برای اسکی و اسکی روی یخ به آسانی فراهم می شود. هزینه ورود به پارک برفی که از هر نقطه شهر با اتوبوس فاصله دارد 40 لیر ترکیه در روزهای عادی و 55 لیر ترکیه در تعطیلات آخر هفته است.

موزه شکلات در اسنیورت:

این موزه در سال 2013 بازگشائی شد، شما را به یک ماجراجوئی می برد که از تاریخ صنعت شکلات شروع می شود. مطمن شوید که صدها چیز ساخته شده از شکلات را دیدید از جمله آیا صوفیا، برج گالاتا، برج لیندرز و حتی دهکده شکلات! علاوه بر آن، یک کارگاه کوچک شکلات برای کودکان وجود دارد. اعتقاد می شود که بیش از سه تن شکلات در ساخت این موزه به کار رفت، این موزه بی نظیر را از دست ندهید که نه تنها برای کودکان است بلکه برای بزرگسالان نیز می باشد.

 

مهمترین پروژه های املاک در اسنیورت:

https://damasturk.com/pe/property-for-sale/istanbul/esenyurt

 

منابع: otelleri + gezilecekyerlertr
ویرایش: damasturk 

ادامه مطلب اقرأ أقل

پروژه های برجسته

شروع می شود از

$ 320.200

شروع می شود از

$ 83.000
پروژه های بیشتر

مشاوره فوری املاک و مستغلات

+90 555 160 50 00