شارك في فيسبوك شارك في تويتر شارك في واتساب

سرمایه گذاری در ویلاهای فروشی در آنتالیا 2021

05/09/2023 سرمایه گذاری در ترکیه 339 سرمایه گذاری در ویلاهای فروشی در آنتالیا 2021

عناوین مقاله

شهر آنتالیا که در دریای مدیترانه قرار دارد یکی از مهمترین مناطق در جهان است که گردشگران به آن عازم می شوند ، در سال 2013 پس از پاریس و لندن ، انتالیا در رتبه سوم محبوبترین مقاصد گردشگری در جهان قرار گرفت ، این امر نشان دهنده اهمیت گردشگری شهر آنتالیا است که در ده های اخیر آفزایش یافته است . به دلیل استقلال و خصوصیت ، راحتی مطلق و انزوا از دیگران که در آنتالیا فراهم است ، اجاره ویلا ها در آنتالیا گزینه مهم برای گردشگرانی که به این شهر می آیند محسوب می شود . با شیوع همه گیری کرونا ، تمایل گردشگران به اجاره ویلا ها آفزایش یافته ، این امر نیز در مورد سرمایه گذاران خارجی صدق می کند که مایل به دریافت تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک ترکیه هستند ، زیرا به جای اتلاف وقت در جستجوی آپارتمان های متعدد و درد سر ناشی از فرایند پیچیده آن ، آنها می توانند تنها در یک ویلا سرمایه گذاری کنند .

با آفزایش تقاضای سرمایه گذاران برای پروژه های ویلائی در شهر آنتالیا ، بسیاری از پروژه های ویلائی مدرن به وجود آمده است که در اطراف و حومه شهر و مناطق گردشگری آن در آغوش طبیعت بکر و نزدیک سواحل متمرکز شده است .

محبوبترین مناطق برای سرمایه گذاران در ویلاهای فروشی در آنتالیا:

می توان مناطق محبوب برای سرمایه گذاران در ویلاهای فروشی در آنتالیا به دو قسمت تقسیم کرد:

مناطق مرکز شهر آنتالیا:

نزدیکی آن به بزرگترین امکانات خدماتی مهم از ویژگی های اصلی آن است، و در چهار منطقه اصلی متمرکز شده است، منطقه کونیالتی در راس آنها قرار دارد که با ساحل معروف کونیالتی تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. ملاحظه می شود که قیمت ویلاها در این منطقه به دلیل همپوشانی با مرکز شهر  و فروانی امکانات خدماتی و تفریحی بالا است .

همچنین، محله لارا کوندو در منطقه مراد پاشا که اقامتگاه های گردشگری بسیار بزرگ را در بر می گیرد. منطقه دوشمالتی شاهد اقبال زیاد از سوی سرمایه گذاران می باشد، این منطقه به آرامش معروف است و ویلاهای آن نسبت به مناطق دیگر از لحاظ قیمت مناسبتر محسوب می شود، که این امر آن را به یک مرکز برای جذب سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

مناطق گردشگری:

در شهر آنتالیا 4 منطقه برجسته گردشگری وجود دارد مانند:

منطقه گردشگری کاش:

این منطقه در دورترین قسمت غربی آنتالیا با فاصله 200 کیلومتری از مرکز این شهر قرار دارد، ویلاها در این منطقه دارای بالاترین قیمت در کل شهر آنتالیا می باشد.

منطقه آلانیا:

منطقه آلانیا 100 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و دارای امکانات خدماتی، مهم و تفریحی کامل است، که در آن تعدادی از دانشگاه ها، بیمارستان های دولتی و دانشگاهی و یک فرودگاه وجود دارد، واین امر آن را به یک منطقه تقریبا مستقل از شهر آنتالیا تبدیل کرده است. دو منطقه کارگیجاک و بکتاش نیز به این صورت هستند ، قیمت ویلا ها در آلانیا نسبت به مناطق بکتاش و کونیالتی ولارا ارزانتر محسوب می شود . منطقه بلک که با فرودگاه بین المللی آنتالیا 30 کیلومتر فاصله دارد نیز یکی از مناطق محبوب سرمایه گذاران در زمینه تملک ویلا می باشد، زیرا این منطقه تنها 40 کیلومتر از سمت شرق با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد، منطقه کمیر نیز یکی از مناطق برجسته به دلیل نزدیگی آن به مرکز شهر انتالیا است، تقریبا 40 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.

سبک و متراژ ویلا های فروشی در آنتالیا:

متراژ ویلاهای فروشی در آنتالیا:

به طور کلی ، متراژ زیربنا در ویلاهای آنتالیا از 500 تا 160 متر مربع است . البته ویلاهایی وجود دارند که متراژ آنها بیشتر یا کمتر از اعداد مذکور می باشد .

مزایای ویلاها و مجتمع های ویلائی در آنتالیا:

طراحی داخلی و خارجی:

شرکت های توسعه املاک فضاهای گوناگونی را با طراحی های داخلی و خارجی مدرن وشیک وهمراه با رعایت استانداردها ارائه می دهند.

مصالح ساختمانی:

در ساخت و توسعه پروژه های ویلائی در آنتالیا از مصالح ساختمانی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های ساخت وساز جهانی استفاده می شود از جمله مقاومت در برابر زلزله، عایق صدا و گرما ، سیستم گرمایش ، برخی از آنها از گاز طبیعی استفاده می کنند اما تعدادی از پروژه ها از سیستم گرمایش و سرمایش از کف و دیوار استفاده می کنند که کارآمدتر است و در عین حال در مصرف انرژی صرفه جوئی می کند . همچنین کف های سیرامیک ، مرمریت ، چوپی ، درها ، مخزن ها که از بهترین انواع چوپ ساخته شده است ، درهای خارجی فولادی ، و همچنین ، متریال سرویس های لوکس آب و فاضلاب با کیفیت بالا است .

حریم خصوصی خانواده ها و افراد:

در بسیاری از ویلاها به راحتی فرد و حریم خصوصی او از طریق ایجاد باغ ها، استخر ها، حمام ترکی، صالن ورزشی برای هر ویلا، دوش و رختکن برای هر اتاق خواب در ویلا اهمیت داده می شود.

ویلا های هوشمند و مزایای تکنولوژیکی:

در این ویلا ها می توان همه دستگاه های برقی، شیر آلات، چراغ ها، پرده ها، دوربین ها، دستگاه های آشپزخانه وهمه لوازم دیگر در ویلاها را کنترل کرد.

همچنین سیستم های تلفزیون مرکزی، انترنت، تماس صوتی و تصویری با حراست و همه خدمات دیگر در مجتمع دارای زیرساخت تکنولوزیکی می باشند.

تزئینات داخلی و خارجی:

سقف ها بلند و پنجره ها پهن می باشد و امکان استفاده از روشنائی روز را می دهد و یک نمای پانورامائی را ایجاد می کند. آشپزخانه ها بزرگ، آسان برای استفاده و دارای طراحی های مدرن اند.

جایگاه و چشم انداز:

جایگاه نزدیک به مرکز شهر یکی از ویژگی های بسیاری از مجتمع های ویلائی در انتالیا است، قرار گرفتن در محله های آرام و دور از شلوغی و سروصدا از ویژگی های دیگر آنها محسوب می شود، چشم انداز دریایی یا کوهستانی ، یا اشراف بر شهر از ویژگی های بسیاری از این مجتمع ها است .

خدمات اجتماعی:

این خدمات معمولا شامل امکانات مخصوص ویلاها از قبیل باغ ها، استخر ها و چارکینگ ها می شود. با توجه به سبک ویلا، گاهی شامل استخر های داخلی ، حمام ترکی ، ساونا و یک سالن ورزشی می شود .

سیستم حراست و حفاظت:

این ویلاها از یک سیستم امنیتی محکم برخوردارند از قبیل کارمندان حراست در ورودی این مجتمع ها، دوربین های مدار بسته که 24 ساعت در روز کار می کنند.

قیمت ویلاها در آنتالیا:

چه عواملی بر قیمت ویلاها در آنتالیا تأثیرگذار هستند ؟

موقعیت:

هرچه ویلا مورد سرمایه گذاری نزدیکتر به امکانات خدماتی و اجتماعی از قبیل مراکز بهداشتی و آموزشی ، خطوط حمل و نقل و بازارها باشد قیمت آن بالاتر می رود .

متراژ و سبک:

هرچه متراژ کلی یا زیرساخت ویلا یا تقسیم های داخلی آن بیشتر باشد قیمت ان بالا می رود ، البته ویلا های مستقل از لحاظ قیمت گرانتر هستند .

کیفیت و خدمات:  

منظور ما از کیفیت کیفیت ساخت از نظر مصالح، ملزومات و فنآوری ها است، هرچه خدمات و امکانات اجتماعی در مجتمع های ویلائی بیشتر باشد قیمت ویلاها در ان مجتمع ها بالا می رود.

میانگین قیمت ویلاها در آنتالیا:

منطقه

بالاترین میانگین قیمت برای هر متر مربع / لیر ترکیه

درصد آفزایش قیمت در سال اخیر

میانگین مساحت  ویلاهای فروخته شده

كاش

16125 لیر ترکیه

82.02%

238 مترمربع

كمر

11320 لیر ترکیه

55.28%

176 متر مربع

کنیالتی

10227 لیر ترکیه

65.63%

350 مترمربع

مراد پاشا/ لارا

10125 لیر ترکیه

59.28%

282 متر مربع

آق سو

6818 لیر ترکیه

15.06%

396 مترمربع

سريک/ بيليک

7500 لیر ترکیه

79.97%

240 متر مربع

آلانیا

9588 لیر ترکیه

69.97%

264 متر مربع

دوشمالتی

7225 لیر ترکیه

82.07%

316 مترمربع

 

تدوین: damasturk

 

 

پروژه های برجسته

شروع می شود از

$ 318.300

شروع می شود از

$ 83.000
پروژه های بیشتر

مشاوره فوری املاک و مستغلات

+90 555 160 50 00
whatsapp-icon